perjantai 24. toukokuuta 2013

Jättiläiskaverini ja pari vanhaa tuttua!

Syytän taas mammaa siitä, että se on ollut mukamas niin kiireinen, ettei oo yhtän ehtinyt auttamaan mun blogin päivittämisessä! Niih! Pissasin kostoksi keskelle mattoa ja söin elloksen lahjakortit. Siitähän oppivat mokomat!

Olen myös ollut isovanhempien kanssa maalla lomailemassa! Siellä on käynyt myös monta koira ystävää ja hirmu kivaa on ollut! En malta odottaa että pääsen sinne uudestaan!



Mitä peli on poika? 
No mitä mä muka taas oon tehny?








Oon vähän pipi, niin en jassa vielä kauheesti koneella riekkua, mutta palataan taas!
Hännän hiuskutuksiin, Jasu

2 kommenttia:

  1. Milloin Jasu tulee kokeilemaan meidän talon pihaa ja hauvojen jahtausta? Tai sitten Wenla vie ja Jasu juoksee perässä :D

    VastaaPoista
  2. Rähinäryhmä tarjoaa ihanille koirablogeille arvontaa haasteen muodossa, innokkaasti kaikki mukaan (arpaonnen kera tietysti):
    http://ssamperi.blogspot.fi/2013/06/mita-oppisitkaan-jos-koirasi-olisi.html

    ♥: Rähinäryhmä

    VastaaPoista