sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Poikien kesken


Hau hau hei! Pääsin perjantaina ekaa kertaa yökylään mun koira kaverille PEETULLE! Se on ihan mahtava tyyppi, joskin sillä riittää välillä huomattavasti enemmän virtaa kuin minulla ja siinä vaiheessa minua alaa vähän hermostuttaa. Varmasti sinäkin haluaisit vähän ärähtää jos olet jättänyt yösi nukkumatta ja kuuden tunnin jatkuvan painimisen jälkeen yrittäisit vihdoin torkahtaa ja sitten toinen tulee siihen tökkimään ja kiipeilemään selkään. Siinä vaiheessa minä ainakin sanoin, että HAU ja MURH!

Suurimmaksi osaksi meillä oli kuitenkin tosi huisin hauskaa! Leikittiin ja painittiin ja käytiin yhdessä lenkillä. Peetu sai kokeilla mun vedonesto pantaakin. Eihän se siitä tykännyt yhtään ja kieltämättä saatoin olla vahingoniloinen, mutta ihan vähän vain. Kannattaa siis teidän muidenkin kävellä hihnassa nätisti, ei nimittäin ole kiva juttu sellainen panta ollenkaan. 

En millään meinannut osannut valita parhaimmistoa, joten tässä nyt jonkinlainen kolmentoista kuvan kooste 250 kuvasta. Lisää kuvia samaisesta tapaamisesta tulossa lähipäivinä. Muiskis!














Tassua hanskaan pojat!
T: Jasu

2 kommenttia:

  1. Kyllä meidän pojat on valtavan söpöjä. Ainakin tuo missä molemmat pitävät possusta kii. :) Joskus uusiksi taas tälläinen juttu. :P

    VastaaPoista
  2. vitsi tää sun blogis on kyl aivan ihana<3 tykästyin tähän heti kun tänne tulin :)!

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista