maanantai 17. joulukuuta 2012

Koiravieraita ja lumisukelluksia

Hei taas enemmän ja vähemmän karvaiset ystäväni! Aika on mennyt taas siivillä ja paljon on ehtinyt tapahtua! Marraskuussa meillä oli mamman kanssa ihan hirveä kiire, kun piti järjestellä sen synttäreitä ja auttaa sitä pitämään tämä koppi mahdollisimman siistinä. Sain myös apujoukkoja tehtävääni, kun kaksi ystävääni tulivat tänne hoitoon. Aida ja Wenla ovat olleet täällä ennenkin hoidossa, olen ehkä joskus maininnutkin heistä.

Hurmasin tytöt heti erittäin charmikkaalla pepsodent hymylläni!




Aida rakastui minuun tietenkin heti.

Ulkona yhdessä käyminen oli välillä vähän hankalaa, koska tytöt ei millään meinanneet totella minua, vaikka minähän olen tietysti ainoana miehenä joukon johtaja ja täten päätän matkan suunnan.


Minä päätin monesti, että poikkeamme polulta ja sukellamme lumihankeen! 





Olen myös päässyt koirapuistoon painimaan eritoten yhden kultsitytön kanssa. Hurmaava tapaus, vaikka häviänkin sille tahalteni aina painiessa. Tietenkin minä oikeasti voittaisin kenet vaan, mutta on kiva antaa tyttöjenkin välillä voittaa.


Hyvää joulun odotusta!

Terkuin: Jasu

2 kommenttia:

  1. Erinomaista Jasu! Olet sitten herrasmies, ainakin jossain määrin :D

    VastaaPoista
  2. Jasu on kelpokoira ja todella herrasmies ja komia poika. :) Hyvä mallikoira kaikille koirille, ainakin melkein. :)

    VastaaPoista