perjantai 26. lokakuuta 2012

Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt...

Moikka. Kiirettä on taas pitänyt. Olen mm. käynyt koiratoverini kanssa koirapuistossa, pomppinut ja ryöminyt lehtikasoissa, sekä hauskuuttanut (ja valitettavasti vähän myös itkettänyt) kummityttöäni. Lisäksi söin mamman vyön, koska se ei sopinut sille, meikkisiveltimet, koska mamma on luonnostaankin kaunis, purrut poikki iPhonen johdon (okei, kuusi johtoa), koska mamma oli unohtanut sen(ne) seinään ja järsinyt yhden kengänkiillotuslaatikon, koska se vain oli niin kovin herkullinen! Joku oli jättänyt sen eteisen lattialle ja löytäjä saa pitää, vai mitä?


Yksi viikonloppu olin kahden labradorinnoutajan kanssa metsäretkellä. Siellä oli tosi paljon kaikkia jänniä hajuja ja juttuja! Mutalammikko oli varsin mukava, sillä sen avulla muutuin hetkessä lähes yhtä mustaksi, kuin muutkin. Esittelin mammallekin turkkini uutta väritystä, mutta jostain syystä se ei ollut yhtään niin iloinen kuin minä. En kyl oikein ymmärrä, että miksi?





Mamma ei myöskään tykännyt siitä, että muokkasin sänkyni uuteen uskoon, vaikka siitä tuli entistä parempi. Nyt sitä voi nimittäin käyttää paitsi piilona, niin myös peittona!


Olen myös ollut niinkin kiltti poika, että olen tuonut mammalle aamupalan, jos se ei itse ole jaksanut liikauttaa kättään yltääkseen sohvalta sohvapöydällä olevalle lautaselle.


Mamma tosin oli niin kiva, että antoi mun syödä sen ihan itse!

Melkein ihan unohdin kertoa, että tällä viikolla mun isopapalla oli syntskärit, joten tehtiin mamman kanssa sille yhdessä hieno kortti, jossa pääosassa olin tietenkin MINÄ!



Lihaisia unia! T: Jasu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti